Hur vi testar tekniska produkter på Insider Reviews

Om du köper via våra länkar kan vi tjäna pengar från anslutna partner. Läs mer.

Insider började som en teknik- och affärsblogg som heter Silicon Alley Insider redan 2007. Sedan dess har webbplatsen täckt teknik från en mängd olika vinklar, inklusive affärsnyheter inom teknikföretag, lanseringsnyheter för tekniska produkter och tekniska produktrecensioner. Insider Reviews-teknologiteamet testar och granskar tekniska produkter i alla kategorier, inklusive datorer, telefoner, bärbara datorer, högtalare, hörlurar, smarta hemapparater och tekniska tillbehör.

Vilka typer av tekniska produkter vi testar

Bärbara datorer och datorer: Vi testar bärbara datorer, stationära datorer, surfplattor och andra datortillbehör och produkter från ett brett spektrum av varumärken, inklusive Apple, Microsoft, Dell, HP, Samsung, Razer, Logitech och mer.

Smartphones: Våra reportrar granskar och testar smartphones över alla prispunkter och varumärken, inklusive Apples iPhone, Samsungs Galaxy-sortiment, Googles Pixel-telefoner och mer. Vi granskar också de bästa mobiltillbehör och telefonväskor från Otterbox, Incipio, Speck och andra populära märken.

Smartwatches och wearables: Smartwatches och wearables har tagit över teknikvärlden under det senaste decenniet. Vi granskar bärbara produkter som Fitbit-sortimentet, Apple Watch, Samsungs klockor och mer.

TV-apparater: TV-apparater är stora tekniska inköp, så vi utvärderar noggrant alla veterinärer som vi rekommenderar. Vi testar modeller för alla budgetar, från nybörjade TV-apparater till OLED-TV-apparater, över alla större varumärken, inklusive Sony, LG, Samsung, Vizio och mer.

Högtalare och hörlurar: Ljudprodukter sträcker sig från smarta högtalare och Bluetooth-högtalare till soundbars och trådlösa öronsnäckor. Vi testar högtalare, hemmabiosystem och hörlurar från toppmärken som Amazon Echo, Google Nest, Sony, Bose, Beats, Sennheiser och mer.

Apple-produkter: Apples MacBooks, iPads, iPhones, Apple Watches, AirPods och andra enheter är bland de mest populära tekniska enheterna på planeten. Vår senior tech-korrespondent är expert på alla saker som Apple granskar de senaste modellerna.

Spelprodukter: Oavsett om du föredrar spel med en PC, Xbox, Nintendo eller PlayStation, täcker vi alla de bästa spelkonsoler, videospel och speltillbehör. Vårt tekniska team är fullt av entusiastiska spelare som har starka åsikter om de bästa spelutrustningarna.

AirPods Max bärs

Senior Tech-korrespondent Lisa Eadicicco testar Apple AirPods Max.

Lisa Eadicicco / Business Insider

Hur vi testar tekniska produkter

Vi testar tekniska produkter genom att använda dem varje dag i den verkliga världen. Vi utvecklar originaltestmetoder, som batteritidstest, och använder tekniska standarder som Geekbench för att utvärdera alla tekniska produkter som passerar våra skrivbord. Vi spelar timmar med spel på de senaste konsolerna och spel-datorerna, vi gör intensiva fotograferingar mellan de bästa smarttelefonerna, vi lägger smartwatches och oss själva i steg, och vi arbetar på bärbara datorer för att se till att de kan få jobbet gjort. När vi har testat varje teknisk produkt tänker vi på dess plats på den större tekniska produktmarknaden och jämför den med konkurrensen för att säkerställa att varje rekommendation är korrekt, rättvis och tar hänsyn till alla dina alternativ.

Möt vårt tekniska team

Vårt tekniska team har tillsammans decennier av erfarenhet av att testa och granska konsumentteknologiprodukter. Varje redaktör och reporter har en specifik takt där de har många års expertis. Du kan träffa teknologiteamet nedan:

Antonio kommer också till oss med mer än ett decennium av erfarenhet från teknologivärlden, tidigare som analytiker för PC Magazine och arbetat på Insiders huvudsakliga nyhetsdisk innan han gick med i Insider Reviews. Med fokus på mobilteknologi ligger Antonios expertis inom smartphones, surfplattor, bärbara enheter och smarta hemapparater – särskilt med Android-operativsystemet. Från Googles senaste Pixel-enhet till nästa stora smarta hem-gadget är Antonio på toppen av det för Insider-recensioner.

Våra författare Bios

En headshot av Joe Osborne, Insider Reviews senior teknik- och elektronikredaktör.

Joe Osborne, Senior Tech och Streaming Editor

Joe Osborne / Insider

Med mer än ett decennium av erfarenhet inom den tekniska mediebranschen leder Joe Osborne Insider Reviews Tech & Electronics täckning. Joe’s specialiteter inkluderar dator och spel, efter att ha skrivit och redigerat för publikationer som PC Magazine och TechRadar till hundratals produktrecensioner. Medan du inte kommer att hitta hans byline mycket på Insider Reviews dessa dagar, vet du att han har en hand i nästan alla tekniska gransknings- och köpguider som vi publicerar.

En headshot av tech- och streamingredaktören Steven Cohen.

Steven Cohen, redaktör för teknik och streaming

Steven Cohen / Insider

Med ett decennium av erfarenhet inom branschen övervakar Steven Cohen streaming och hemunderhållning för både enheter och tjänster. Med detta fokus har Steven skrivit och redigerat för High-Def Digest, med bylines som visas i Ben’s Bargains, Steve’s Digicams, Big Picture Big Sound och Consequence of Sound. Steven har granskat otaliga enheter och tjänster för hemunderhållning, från strömningsplattformar till 8K-TV-apparater och allt däremellan. Steven har också en bakgrund inom filmkritik, vilket kommer till nytta när han täcker de många tillgängliga streamingtjänsterna.

En headshot av senior tech korrespondent Lisa Eadicicco.

Lisa Eadicicco, Senior Tech Correspondent

Hollis Johnson, Insider

Lisa Eadicicco hjälper till att leda vår täckning av de senaste enheterna och tjänsterna från Apple, Google, Microsoft, Amazon och andra större varumärken. Lisa har granskat nästan alla produkter från “Big Four” -märkena sedan de började på Insiders nyhetsdisk 2014. Lisa har också fungerat som teknisk kolumnist för Time Magazine samt personalförfattare för Laptop Magazine och Tom’s Guide. Idag kan du hitta Lisa fortsätta sitt arbete med att granska och publicera analyser av “Big Fours” senaste produkter och tjänster.

En huvudbild av senior techreporter Antonio Villas-Boas.

Antonio Villas-Boas, Senior Tech Reporter

Hollis Johnson

Antonio Villas-Boas kommer också till oss med mer än ett decennium av erfarenhet inom tech media-världen, tidigare som analytiker för PC Magazine och arbetat på Insiders huvudsakliga nyhetsdisk innan han gick med i Insider Reviews. Med fokus på mobilteknologi ligger Antonios expertis inom smartphones, surfplattor, bärbara enheter och smarta hem-enheter – särskilt med Android-operativsystemet. Från Googles senaste Pixel-enhet till nästa stora smarta hem-gadget är Antonio på toppen av det för Insider-recensioner.

En headshot av tech- och streamingreporter Kevin Webb.

Kevin Webb, Tech och Streaming Reporter

Hollis Johnson / Insider

Genom att gå med från Darien Times och innehållsnätverket Shoryuken (idag en del av den massiva EVO-esportsorganisationen), och senast Insider-nyhetsdisken, ger Kevin Webb en bred erfarenhet av underhållningsvärlden till Insider Reviews. Kevin utnyttjar den kompetensen för att täcka streaming- och spelbeats för oss, med ett större fokus på streamingtjänster. Om du vill veta vilken streamingtjänst du ska hämta nästa eller vilket spel du ska spela, täcker Kevin det.

Kolla in våra andra produkttäckningsområden

Du kan också läsa mer om hur varje team testar produkter och träffa resten av våra redaktörer och författare på följande vertikalspecifika sidor:

You may also like...